brännbollsturnering !

Första matchen eller vad vad säger spelade vi mot 8B .
Då vann vi såklart men jag minns inte med hur mycket , efter den
skulle vi möta 9B. Det va rätt jämt men tillslut vann vi där också med 37-30 ^^
Jag glömde bort att ta några bilder men Anna tog några så jag ska fråga om hon kan skicka dom till mig senare !
Vi va iaf cowboys :]
 
Vid 12snåret va det semifinal 7B (vi) mot 9A .
Där vann dom så vi kom inte vidare till finalen tråkigt nog ;p
Men bra spelat iaf ;)

Ikväll äre match, ska se hur länge jag pallar spela innan min ljumske sviker mig.
Det är inte ett dugg kul att ha en dålig ljumske nu när fotbollen är igång ! :/

Kommentarer
Postat av: ävelicious

haha jag med, partyrillorna såklart :D

2009-06-10 @ 14:54:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: okej , gåre bra för ditt lag då :)?

2009-06-10 @ 16:02:56
URL: http://aemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0