Bad day

Jag är vaken, klockan är 12, det känns bra
Det är så tråkigt när man sover hyffsat länge för då hinner man aldrig göra någonting nästan, därför är det bra att jag vakna strax efter 11 idag. Jag har hunnit fika/äta vad man nu kan kalla det den här tiden, jag har hunnit sminka mig och jaa.. snart om en stund blir det väl håret som ska fixas !
Julia ska på kalas hos Ebba vid 1 så... ska jag idas att fara till Fanny då?
Det regnar lix ute så jag har ingen lust att gå någonstans i regnet ;p
Får se vad det blir, annars får det väl bli en hemmadag^^

ååååh !.. jag hittade den här bilden på datorn på Pepsi .
Känns inte som att det va så jätte länge sen, men när man ser vad liten hon är där på kortet så, JÄKLAR VAD STOR HON HAR BLIVIT ;P Jag tror det där är första veckan hon va hemma hos oss, hon är verkligen söt :]
//Nu är hon bara dum&elak, hon ligger helblöt i min säng och smutsar ner! -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0