Årets solbränna är här

Det känns som att jag va lite osocial i bloggen igår, men ibland har jag faktiskt ett annat liv
än att bara hänga framför datorn (a)


Iaf så for jag med Kajjeh till EmilPemil igår och yeah yeah wow wow
Sen stack alla dom till krogen så då va jag ute med Adam och c/o.
Rätt rand0m vare första tiden typ.. första timmen för dom snackade om någonting helt.. knas som man ingentligen inte borde kunna snacka om ;p ., jag dansade också med Konnys krycka och lyckades ta sönder den lite men han lyckades sen också fixa den. WELL DONE

Dagen blev kväll och kväll blev natt.
runt vid 2 kom dom från krogen så då vare bara, att säga tjenare välkommen tillbaka
Det blev till Emil, klockan blev mycket, jag blev trött, jag sov där.
Men man lyckades inte somna förns klockan blev 6-7 jag är rätt sliten eftersom vi steg upp halv 11!

Sen jag kom hem så har jag badat i poolen //om jag inte har berättat så säger jag nu, vi har äntligen tagit fram poolen!!//
Solat också tills nu, jag lyckades somna i solen så jag har bränt magen ^^
Alltid skönt med färg men, mindre skönt ´med röd färg.

puss

Kommentarer
Postat av: E M M A

hehe ja detsamma:)

2009-06-28 @ 20:25:32
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: ävelicious

ååh kul hörru ;)

2009-06-29 @ 00:41:40
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0