NileCity 105,6

YIIHAA,,, jag har 8kommentarer jag måste svara på ..
Somvanligt så är jag jäkligt glad över dom jag får (a)

Igår kväll va jag med Kajjeh Johan Emil // REKRUG & Eric
Stekte, fläskade, chillade och allt sånt
Kom inte hem förns vid 2 då innan vi såg på NileCity 105,6 .. jag tror jag missade halva för jag låg så skönt plus att jag blev jäkligt trött.

Gatt kliva upp 10 idag för Jeanette komde med bussen!
Så hela dagen har jag varit med henne och Alex.. haha
Det ända vi har gjort är typ.. stekt fast det bara va molnigt, legat i min säng och Alex åt på frasses...
//Jag känner mig kändis där för jag har varit där alla dagar i veckan nästan ^^
> Nyss kom jag iaf hem från bussan och allt sånt.. väntar på maten just nu som är klar.. om ett tag.

 


 < Ja vad säger ni... fin syn man kan ha ibland när man åker bil? ;p

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ohja ;) och socker!! :G hahah ja man gör väl det tillslut.. fast inte på godis ;)

2009-07-07 @ 17:28:49
URL: http://flirtacious.blogg.se/
Postat av: Densomduskavarasåjävlasnällmed!

De heter faktiskt Nilecity 105.6 , inte 106.5 :P

2009-07-07 @ 18:57:36
Postat av: matilda

haha sluta ät då ! :D

2009-07-07 @ 19:17:06
URL: http://ssmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0