Massa kuligheter

Sen i tisdags har jag varit hos Antonia.
Rätt nice, när jag precis kom dit typ så for vi till stamsjön och stekte och allt, och sen chillade ute.
Dagen efter //igår// så va det samma och sen vid 7tiden så for Lovisa hem med bussen..
Kvällen blev att vara med Mathias och Robbin
yeahyeah, jag ser kaxxig ut fick jag veta av Robbin, bara för att jag har hål i ögonbrynet^^
Men han ska också ta där så då får jag också kalla han för något!

Massa bus och massa skratt fick man när man va där.
Jag kom nästan nyss hem och gissa om jag blev sur ?
Först så va Emilia här //min syrra som bor typ 10000mil härifrån// sen så hade någon rört i mitt rum, någon hade snott kondomer, ingen kunde låta mig va, alla är sura..
AJA, ska inte deppa över allt sånt.
jag är hungrig men jag har märkt att mamma och pappa är borta i stugan så jag får väl hungra.


Nu ska jag ut och steka,.. men innan svara på alla kommentarer!  puss

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Great! Med mig är det också jätet bra:D

2009-07-02 @ 16:56:07
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0