vilhelmina har erövrat umeå

igår så komme man till sanna och jennie ;D
vi gillar läget skiiiit jävla mkt :)
haha vi va i stan och sen åkt vi hem, då hopp vi i snön och hadere chill +.. man träffade jeanettee <3
haha somnade vid.. när klockan va mkt >< och gatt vakna när klockan va typ 10.
då åkt vi till stan senare för jag sku åka till vindeln till elin men då kund ja int komma dit så då ska jag sova här en natt till ^^

såå imorrn ska man ut till stan och möt elin!
sen va hos hon till tisdag.! :)

OCH +, vilhelmina har typ erövrat umeå
jag har sett typ 20stycken från vilhelmina bara på 2 dagar ><
... jag har blivit förskyld, 
he suger.. mkt, och sanna&jennie säger att jag nyser sött ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0