nya täckisar, nya kläder,> nya skor >>>>ny tlfn

You know I can be found, sitting home all alone,
If you can't come around, at least please telephone.
Don't be cruel to a heart that's true.
Baby, if I made you mad for something I might have said,
Please, let's forget the past, the future looks bright ahead,
Don't be cruel to a heart that's true. I don't want no other love,
Baby it's just you I'm thinking of.

Tack vare den där 'piiiiiiiiiiiip' tjejen i fromhden i somras så är mitt knä pajjjt!
Gör ont mellan varven som går, bara något snuddar till så blire halvt av.
Idag på idrotten hade vi mixboll, och på slutet hade vi en stor jävla medicinboll som väger 570kg ungefär ><
vi spelade fotboll med den , och såklart når den upp till knäna också varte en hård boll från nån så gissa hur mitt knä vart då... Blir ingen träning för mig idag ... -.-' jag som had typ nästan drömt om he ..
saatan va tråk., jag vill spela fotboollll!! och he e ju snart också tjejligan! :*)
**JAG MÅSTE BE MORS SKAFFA KNÄSKYDD!**

w902 ´<- ägda allihope, jag ska skaffa mig än sån! Ô_ô > w902

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tack gullet, dt betyder <3

2009-01-27 @ 17:52:43
Postat av: neea

FUCK FROMHEDENTJEJEN!!!



naajss mobil :]

2009-01-27 @ 21:31:25
URL: http://fotbolln.blogg.se/
Postat av: neea

f*ck FROMHEDENTJEJEN!!!



snygg mobil :]

2009-01-27 @ 21:33:39
URL: http://fotbolln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0