jag har mycket snö

YEEEEEEEEEEEEEEEEHY!! =D
nu har mina skor komme och mors har vare och hämta dom!
typ, snygga eller ? ^^
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=41376&g=a&m=c&lbid=0&lcid=2|287
ibland är allt fuckd up för mig så jag int kan ladda in bilder och he är
så för mig nu så ni får kik på¨länken ist! :)


Fick ju slut jävligt tidigt idag
10 över 11 som sagt, sista lektionen vare friskvård och då körde vi herren på täppan!
snöhögen va stenhård så inge skönt ><
va int så kul, och blöt oohja he blev man! fick int 2meter snö i skona och sen 6kg i vantarna och 1,5 hinkar i jackan..
Sen kaputt hem igen, fick äta resten av frasses som morsan och farsan had köpt hem eller ja jag fick dricka upp mors. cola och äta 4pomes. Ô_ô dom är sååååå råa, dom visste att jag sku komma hem näre va lunch också så köpt dom bara till sig själva!.

Vid 3 drare av till fjälls! SKÅÅJTER! <3
m
you're claiming to be something different
so wanting to believe
that you're better than the rest

to make up for your self-esteem
you talk to hear your own voice and

you've left me no choice but to choose
I miss the person that you were
but I don't miss you

you've been hiding so long

you can't find yourself
in this sheltered life
you live
when everything you want is at your fingertips

you'll never know what need is


Kommentarer
Postat av: neea

SKÅÅJTER! <3

2009-01-30 @ 14:03:44
URL: http://fotbolln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0