allt åt helvete typ

trodd att -09 sku bli ett bättre år men,
allt är nästan bara skit just nu.
allt jag gör är fel bara, tillslut så dissar alla mig.
vill bara försvinna i vissa lägen eller,- försvinna förgått typ
vet inte vad jag gör för nytta,
allt går bra åt skitn!

igår tills idag så sovd GAFFEL hos mig.
vi had chill igår eller, vi såg film, va med kusinjeppe, spela gh4, och klia varandra på ryggen när vi la oss i sängen (A)
he så jäävla skönt när man har så jäävla ont där, tror nästan att jag ska gå av..
Hon e en nice flicka, hahahahhaha våran humor gumman <3



Jag trodd jag hade dig,
Jag trodd jag kund lita på dig,
Men gört e gört.
Känns ba int bra, vettefaaan hure ska gå..-
He ba och liva livet som he e då, kämpa äre va man måst göra,nice

Kommentarer
Postat av: sanna

mli gumman! inte ska du försvinna! tänk på hur många som älskar dig! du vet att du kan prata med mig när som helst. jag finns för dig<3

2009-01-09 @ 07:04:06
URL: http://bunnny.blogg.se/
Postat av: antonia

MLI!;o

du ska inte försvinna!

du ska finnas!

finns här fördej gumman!

dag som natt!

älskardej!<3

2009-01-09 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0