alla längtar efter tjejligan =D

Satans se halt he va imorse. ^^
kunde fan int gå till skolan så fick skjuts ! ;] - jag knr mig fan lat XD
had värsta bråttom hem så typ sprang , då åt vi paltN och sen tårta för nån fylld år - vet int vem ^^
sen gatt ja skynd mig till träningen!
vi gjord int mkt, snacka mest om tjejligan! =D
JAG LÄNGTAR !! ->  tjejligan

Jag virrar bort mig i mitt egna huvud.
Finns inget stopp och ingen återvändo.
Vill inte tillbaka men ändå vill jag, fortsätta framåt känns tungt.
vet inte vilka jag kan lita på just nu och vilka som finns där för mig,
jag hatar skit-
Ta mig härifrån, ta mig tillbaka när man va liten då int problem fanns i livet.
Då någon alltid gosa med en, man va någon som alla kunde små le åt
Man visste knappt va skitsnack va, nu äre ens vardagsliv.
-Sova, äta & skratta va dagen.
jag liten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0