jag ska nog inte bli bagare,

Okej, jag är verkligen sämst...
jag kan inte änns göra negerbollar?!
hur bra känns he på skala 1-100000 ^^
He blev mer -
hejhej kom och hjälp mig smet ,

  yesss
Fast he är nog gott ändå men.. BOLLARNA -.-
Jag tror jag råka värma margarinet i micron men hihihihi ja (a)
I threw a party in my name
But the hours crawled by and no one came
So I bowed my head and I prayed for wings
To take me from this place... from you

I close my eyes as the curtains draw,
I thought I heard your voice but
I thought wrong, cause youre not there anymore,
No youre not there anymore

vaknade för typ 1timme sen, gick och la mig rätt sent igår =D
blir säkert inget spec. idag, sku jag tro
vi ska äta chicken och ris <3<3<3<3 jag typ hjärtar
mig i den maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0