olivia blir påverkad av en halv

kvällen slutade med att jag och millan stack ut vid.... .. halv 2 tror jag he va,
då var jag så smart för jag hörd från mors. att he va 13 minus ute så jag tog på mig långfillingar och långbyxen och långtröja och såmedans MILLAN.. hon tog på sig, långt linne och leggings under., fyfan vad smart hon är då, så när vi va ute så hölld hon på och frys ihjäl,(måste lägga till en sak, JAG ÄR BÄST PÅ ATT SMUGGLA UT SAKER FRÅN VÅRAT HEM (A) )
menmen, när vi gick ut så kom vi på nå sätt till olivia och satt där och snacka om allt möjligt till..4 ;p''vet ni vad jag kom och tänka på när vi snackade om....?''
( och måste lägga till EN sista sak, HE-HE-HE... om man ska få olivia hög så äre ba och bju na på en halv cider och klockan ska vara över 2. haha^^ )
haha, efter olivia så gick vi en snabbis till statoil för hon sku värma sig och då gick vi förbi felix 2GGR, och båda millan och han verkar va jävulskt feg så när dom gick förbi varandra så kik dom på varandra Utan och säga heJ..
vi komme hem iaf halv 5, la mig isängen och däcka på 5s. tror jag ;p

idag -igenridning- i think it was. är int riktigt säker men. vi får chansa.
sen ikv. blirt SHOUT OUT med syss. : )

http://muppungee.bilddagboken.se/   <- looka bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0