min blogg är vacker just nu

Kommentarerna & besökarna på bloggen har totalt åkt ner märker jag.
he inge kul, tror jag ska gå och hata mitt liv...
NJAAAAA, eller inte men., he vore ju roligare med mer av sånt :)
Och ett till litet inlägg,  visst är den ''nya'' bloggen vacker? (a)
Den som jag hade först va lite utnött tyckt jag -.-'

Har just nästan nyss kommit upp från duschen.
jag kagga bara 1timmes träning just idag ;]
Imorron blire nog mer - kanske x'd


Its like yesterday,
When I thinkin' about it I just wanna die
Die and never come back.
Actually is it you I wanna kill
Maybe not kill but hurt you, like you hurt me
the thing in me is just gone
its just disappeared
I'm not my self anymore

Och måste bara lägga till att jag saknar syster> nå se jävulskt mkt <3

systerre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0