självförtroendet växer fram

Jag tror jag är en snäll kusin.
Eftersom båda jimmy&jesper ringer typ varje dag
:- får jag vara med dig?
HE-HE-HE-he---he-...
ikväll stack jag ut med jeppe eller, ja., han ringde, vi möttes vi gick till domus och köpta 4 kex choklad för 20 och stack hem till han och såg på > king kong < med simon kevin och angelica XD
fast he va mest jag för jeppson somnade ;p
Sen fick jag sällskap av joel när jag gick hem. (:

vissa vill jag bara gå fram till och kötta ner med slö kniv.
rakt in i hjärta så får dom känna hur jävligt he känns!
inte fan äre smart och ha 2 hjärnhalvor som liknar mest 2 halva äggskal.
vissa borde tänka lite mer på sin omgivning än bara sig själva
Jag vet int vad jag ska tro om dig just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0