jag är fotograf

Blev bjuden på frasses idag av Paula.
stack med henne och sofia dit efter skolan och sen ner till stalle.
Eftersom Paula sku rida idag ^¨
eller.. dom hoppade men .
Tog massa kort med fias systemkamera.
Sen efter allt vi hade tagit bort hinderen och mocka i manegen så bus vi lite -.
HE-HE-he, okej, vi va dumma men ändå -.-

Känns som om he är fredag imorrn men nej
he e bara torsdag wtf..
& på fredag kmr min hehhhehehe.. ''bästevän'' frida =D
hon saknar och älskar mig, jag vet he :)

I was broken and alone
I wanna rest my bones
 The sun is shining now but
Still I'm feeling cold Yeah...
Oh yeah, oh yeah, oh yeah

Since now I'm gonna make it alone
Don't try I wanna be on my own
Since now I'm gonna make it alone
Don't try I wanna be on my own
It's brighter now I will make it on my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0