tagga tjejligan ^^

Att inte ha någon sovmorgon på hela helgen är slitet!
Kommer nog typ inte orka med veckan ><
Men rätt chill på konfan idag ändå, först va där halv 10, snackade littegrann, sorang upp till kyrkan, va där.. hållde på och somna så jag och lindy cuttade oss XD haha men efter he så sprang vi ner igen och åt sen gick jag och jossan till sporthallen med jimmy och jeppe och då komme aldrig andreas så då va vi ute på isen och skotta och sladda me sparken fast sen komme andreas och sa att vi sku va på fuck lilla volgsjö's gympasal -.-'
Booooorinnngg!

Komme nyss hem,
fick åka med jossan.
Hehhee, fick maten som dom åt igår + milkshake och vaniljmunkar XD
hahaha jag knr mig big ><
ooooocH imorgon ärt skola.. jag taggar INTE !
kommer somna på varje lektion, för jag vill int lägga mig typ 6 på dirren ikv !
Asch, vi får kik hurt blir,
Snart blire och sticka ut med Jesper, Jimmy , Olivia och kanske Jossan! :)
Om typ 18dagar ärt tjejligan
TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA !!!
tjejligan
Your time will not survive
Your feelings are long gone

It's always been a reminder, when you tore her apart
But she's still coming back alive.
Can you hear, can you feel her, when she's calling for you.
You will soon now begin to die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0