13;37

Att he fanns sånna som du ,va ingen nyhet.
Just nu tycker jag att du bara är dum och jävligt fet.
Kom tillbaka till verkligheten,
så jag slipper behöva leva i den här jävla smeten
Jag ska kalla dig för docka, för först
vill man ha dig vart man än är men sen vill man glömma dig och växa upp.
Att du förstörde allt jag hade just då
det är som att jag bara vill gå fram till dig och börja slå

Jag ska kalla dig för elefant, för först
tycker man du är söt men sen tycker man bara att du är fet och äcklig.
Du behöver nog lite hjälp från någon
eller kan du ju bara gå och ta självmord från bron.

Jag är verkligen elit, jag vaknade prick >
13:37 .
Är fortfarande trött men vafan, int kan man sova bort hela dagarna heller.
He ända jag gjort hitills är typ och sett på tv^^
-senare måst ja gå ner och typ träna bort 40kg XD
Känner att jag int ha gjort he på länge, måst komma igång igen ><
jag e verkligen dålig ibland XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0