nästan som en ögonoperation


Utan piercing ...............> En piercing......................> 2 piercingar.
Jag har tråkigt.., förlåt :]
Jag är typ skit jävla trött också., somna vid kvart över 1 och klev upp 10 i 8 och sen
har man typ bara sove bort hela helgen så... esch, -.-
Men, kul och se alla piercingar va? haha - not' ska ni säga då! > <

For iallafall på spanska mötet. He va ungefär
1 timme så dirren efter stack jag hem ..
Jag ska nog gitta till sängen rätt tidigt ikv jag känner att jag måste få sova naaanting iaf!
fast imorgon har vi också sovmorgon så vi börjar 10 ist för 9 ^^ rätt soft! ;D
And I've bundled up all these fears inside
And I've bottled up all of this pain
And no one or nothing can take this away
But I won't let it happen again
Never again
Never again
No

Maybe I'm just crazy or the devil got inside But either way my soul is gone,
And I'll end this all tonight The one hand throws the whiskey,
and the other throws the gun
As he cries out to the heavens I am not my father's son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0