man blir blöt i ögat

Att äta samma mat typ varje vecka 3ggr är ..ogott eller vad man säger ><
vafan, iaf 1gång per vecka äter vi makaroner&köttfärssås.. jag börja att inte gilla he nå mer.
ICKE BRA.. , säger man, men mors och fars. lyssnar fan int ><
iaf så åt jag he idag, få se om he blir samma på typ.. lördag? Ô_ô
har hittils int fått nå läxa i veckan så får se om he blir en chill vecka som förra veckan! =D
slappa idag.. mer blire inte !
För varje gång jag tänker på er så kan man int motstå att bli blöt i ögat.
Jag saknar er mer än mest och önskar att ni kunde komma tillbaka ..He så jävla ensamt utan er ibland.
vill ba ha tillbaka er, även om ni va jobbiga ibland och kunde bajsa överallt och bita lös kopplen så ni kom fri, och allting..men till er kunde man gå om man va ledsen eller ville ba vara ifred. Ni fick en alltid på bättre humör!
kom tillbaka... He sku göra livet mkt lättare för mig <3
dom
BTW, I HELGEN KOMMER KANSKE NEEEAAA !!!!!
TAGGA !! TAGGA !!! TAGGA !!.

neea..:- glöm int och FRÅGA DIN MAMA OCH DIN PAPA.. ! =D


Kommentarer
Postat av: neea

JAG KMR JU VAFAN ;)

Espana saken lr? (A)

2009-01-26 @ 18:24:38
URL: http://fotbolln.blogg.se/
Postat av: isabell

KMR NEEA?!?! :) PUSSSSSS

2009-01-27 @ 22:00:30
URL: http://matttssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0