jag måste bli rik!

Cause I need you
I'll treat you right
Come with me baby
Be mine tonight
-Pretty woman, dont walk on by
-Pretty woman, dont make me cry
-Pretty woman, dont walk away


Första åket i vinter!
åkt typ med Glenn, Petter, Figaro & Jens
he blåst nå se jävulskt så man kund typ int åka,
och jag hade inge glasögon för dom e i fjälle så jag kund knappt kik XD
Och jag måste ha mina nya pjäxor&skidor genast..
för pjäxorna tryck mot tårna så he känns att dom e av just nu -.-'
& skidorna e för korta..
& nu är man förskyld igen också, he suger, // jag kan bli förskyld huuur lätt som helst fast aldrig sjuk.- jag har int änns haft magsjuka någongång XD

imorgon > skola.
efter > vetint., kanske backen om he int e träning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0