jag har gåshud

Sliten sov satan och trött som en bäver så dirren efter jag åt middag gick jag och la mig.
Ganska drygt, åt pannkaka till lunch idag på skolan och sen hemma till middag ><
men, he gött iaf så he funkade för den här gången.
//Om he sku va mammas pannkaka sku jag stått över (a) \\
Vaknade nyss ungefär, rätt skönt fast vill sova ännu mer (LLL)
fast då sover jag tills imorgon bitti xd
If I just could see,
If I just could see whats happen behind my back
I should know more about some people
People whos talking shiet, like you do
Imorgon ärt torsdag > ridning
sen ärt fredag > disco med spanskan // & Frida kommer !
/helg\ lördag > konfa -.-
söndag > konfa -.- - fast då ska vi spela fotboll! =D

Kommentarer
Postat av: frida

det är status att frida kommer (A)

2009-01-22 @ 00:25:38
Postat av: jenNyc

Haha!

"om det skulle varit mammas pannkakor skulle jag stått över" VILKEN DISS emelie, vad är det för fel på dom?! :P

2009-01-22 @ 15:59:09
URL: http://jjennyynyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0