nästan adhd


Jag vet att he inte är ovanligt men måste bara tillägga att jag har damp just nu!!
Från igår så har datorn lagga så jag kan int ladda in bilder på Apb, Bdb och på Bloggen!?
snacka om sur jag är -__-
.. menmen,...

Fick sluta 5min. tidigare, inte mkt men he är nånting iaf (a)
ska äta pomes och nånting sen och efter he typ vid.. halv 7?
så äre möte med spanskan om discot som är på freeedaagg!!! =D
he blev inte från föris > 7er, eftersom dom mindre blir så ''rädda'' för oss -.-' okki,
jag förstår dom. . JAG KAN VERKLIGEN VARA BITTSK !! :O huvvaligen för mig allså.. uschusch..
Men också på fredag kmr neeuuusss <3<3<3<3<3
Jag saknar henne mer än mest. - inte träffats på aslänge känns he som.
Före jul nångång! ;o

Now things are coming clear And I don't need you here. And in this world around me I'm glad you disappeared .So I'll stay out all night Get drunk and fucking fight .Until the morning comes I'll Forget about our life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0