Inte för att skryta men he jag som e batman!

He är typ alaska här nu förtiden.
i morse vare -31,5 !
Så man gatt va lat och åkaa till skooolan^^
Hade friskvård idag också, och bara för att ta kål på oss stackars ungdommar så såklart gatt vi va ute och gå med stegräknare för från skolan>folkan>tallen>lilla fjället>dalagatan/tallåsvägen>lekparken>skolan.
Såg ut som en gamkäringa i förtid då. blev vithåre ^^
sen så va int jag,lindy&olivia me på idrotten, vi stack ner till ica och köpte pepsi ;]
-stack upp till skolan, sluta, sen gick ja ner på tallen igen och köpte lite pytta fläsk till ihelgen.
Och nu har jag varit 'gullig och läst >tvillingarna och galne Uno på äventyr< högt för Julia.
Men har typ 3 s. kvar men hon blev så jobbig så jag sluta XD

Om vad vare, 6 eller 7 dagar kmr mors. och fars hem igen.
Då får jag nya kläder <3333333
känner mig typ desp. efter nya kläder just nu xd
alla mina gamla är uranvända, i need i need i need


I was broken and alone
I wanna rest my bones
The sun is shining now but
Still I'm feeling cold
Yeah... Oh yeah, oh yeah, oh yeah

Since now
I'm gonna make it alone
Don't try I wanna be on my own
Since now I'm gonna make it alone
Don't try I wanna be on my own
It's brighter now I will make it on my own


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR FAN BATMAN!(A) kommer alltid vara det ocksååå :'D<3

2009-01-16 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0