imorgon > disco !

Rätt skönt på sistone ute, typ högst -3
veckan har gått nästan som x200 tycker jag. haha lika så som pokemon gick ikv. för lotta på lektionen!
Jag tror pokemon va lite för pigg så hon hade en jävulskt fart och på siste hindre så hinner hon knappt landa så börjar pokemon sparka bakut och skena iväg.
För Lotta så vart he en stukad hand, -/ typ lika tjock som 3 falukorvar ungefär / ^^
och hon fick ont i nacken litte, hoppas he blir bättre iaf ><

För mig vare iaf att hoppa älsklingsBirk <<3
birken
Jag tyck he gick rätt bra, även fast han som vanligt brukar va så glà när man ska hoppa
så han testa några gånger och få av mig, men jag höll mig kvar ^^ -
Sen pytt av mig sakerna,borsta,he täcke på, ta bort hindrena och sen stack man hem.

Nyss duschat,  = s00000FT! ;]
om 1 timme kmr morsan och farsan hem också från thailand ni som inte vet! =p
Får nya kläder och allt skit .. , OH DUDE, I LIKE IT! =D
__________________
Since now I'm gonna make it alone
Don't try I wanna be on my own
Since now I'm gonna make it alone
Don't try I wanna be on my own
It's brighter now I will make it on my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0