herreGUD

Att kliva upp riktigt tidigt är inte min grej på helgerna!
Åkte ner med jossan a, sen typ he mesta av dan va nån tävling, man skulle leta papperstallrikar och allt skit, jag orkar inte förklara! ^^ Men var 5e minut så låg jag typ avsomnad.
Får väl lägga mig rätt tidigt ikv då. annars kommer jag garanterat somna imorgon!
eller, imorrn ska vi spela fotboll och va i kyrkan med sån där könstig sak..
ba jobbigt =O

Efter komme Sofie och Isabell , jag skulle följa till Jessica för Sofie och Fillan sku ta hål i näsan.
HAHAHA allså, skadeglädje är typ den ända sanna glädjen XD
satan sry fillan, men he va rätt roligt! ;]
Men nu äre gjort iaf. Efter att dom tage for vi till pizzan och fläska i oss^^

Blev bjuden därefter av Izzan på bowling! ;o
Fasten ja int änns ville bowla men ja tvingades ><
izzan vann över jag och Sofie haha men jag vann ju ändå över Sofie så lite stolt får man vara (a)

Läst i jävla gud boken nu, eller ja, ''BarnBibeln''
Jag tror min hjärna är platt för tillfället!
Och imorgon ska man vara där halv 10 !
HERRegUUD!!
On my own, cause I can’t take liven with you
I’m alone, so I won’t turn out like you
 Want me to





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0