Ego pose av vi

mmmg

Måste bara påpeka en sak, Julia är konstig >
Först va hon inne hos mig sen när hon gick ut började hon typ gapgrina
Sen skrek hon åt att morsan och farsan for och handla fast sen dirren efter att dörren stängdes
blev hon värsta glad igen och börja skratta och rita.
Jag värmde en pirog åt na, och hon började smågrina åt att ja råka skära fel, sen när ja hädde över lite
''färs'' från den till stället så blev hon glad igen..oohhh!! får typ kruppjuck på hon!

Hahahaha> bilden...vi ego pics' oss lite :]


Fick tvinga farsan och skjutsa jag , Stuvert>(lindy) och gaffel till backen.
Jag ''råka reta upp han lite bara för att jag va lite hungrig ;o
Kunde typ int åka skit mkt som man hade önskat för jag fick jävuslkt med huvevärk!

JAG HAR ONT I HUVE OCH RYGGEN OCH FOTPLATTORNA OCH.. KNÄET.

''> tyck synd om mig Ô_ô


Kommentarer
Postat av: neea

ÅÅÅ SÅ JÄVLA SÖTA DU&JULIA ÄR <3

2009-01-29 @ 14:08:18
URL: http://fotbolln.blogg.se/
Postat av: Jeanette

JAG MÅSTE VARA MED DIG PÅ SPORTLOVET :D

2009-01-29 @ 16:43:08
URL: http://parfymturk.blogg.se/
Postat av: jenNyc

alltså, haha. SOm för fleeera år sen när vi hade köpt sån snowslush och jag smakade på julias (hon blev skitarg och ville ha en ny) så gick jag in på tallen igen och vände direkt jag kom in (bara så att julia inte skulle se mig) så gick jag ut med samma "dricka" och sa att jag köpt en ny. = Mycket nöjd Julia ;)

2009-01-29 @ 17:21:04
URL: http://jjennyynyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0