alla som inte dansar är våldtäktsmän

DISCOOOOOO, YEEEEÄH!
eller igentligen menar jag,. ehm, ja disco.,, he-he-he....
He va int allt för många som kom, men kom he gjorde he en del!
Stog i cafeterian en bra del av he hela ><
men, jag dansade med glenn och jossan också! ; )
kingen att man fick danse iaf, ^^
Vi käna typ in.. 1800?

Efter stannade jag en stund ute me massa.
lekt med eld litte och datte.
hahahahahahaa ^^

He blir och kliva upp imorgon rätt jääävla tidigt också..
he känns jäkligt motbjudande.
måste kliva upp kvart över 8.. sen ska man va där 9 och va där till 3.. ><
He blir väl och int lägga sig allt för sent ikv iaf ! :)

Jag vet inte vad jag ska säga.
He känns bara fel igentligen
allt som har hänt, allt som har sagts, allting.
Önskar att he mesta som har hänt inte skulle ha hänt.
Jag vet bra inte vad jag ska säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0