alla längtar efter stugan

Stugan imorgon, ändå rätt chill
har inte varit där på jätte länge så ska vli ändå rätt skönt och
komma dit och få köra skoter och.. andas fjälluft ^^
FRIDAAAA ska med dit också, fast hon och john kommer dit på kvällen med bussen.
Hela helgen ut, så kommer hem på söndag, så förlåt men ni måste tyvärr sakna mitt skrivande till söndag då! ;]
+ .. imorgon slutar ju vissa 10 över 11 (A)

Dirren efter skolan stack jag med anna ner till stallet då!.
Trodd vi sku ha teori men vi sku ride.
Red pokemon, shiet, haha man får typ massa muskler av henne Ô_ô
He bra att bara kunna lugna ner henne och sen också få henne i form, skänkelvikningar och m.m
gick bra på med ökad trav över bommarna, snyggt! =D

Nyss duschat.., kul och veta .. jag vet ^^
ska äta nu, udda mat men ha faktiskt gott! > makaroner, hamburgarkött och bierneisesås :]

puss DÄR SER NI... att julia är lycklig när hon är med mig!
Now its morning Your still gone and
I....still.....reach for you
 Don't know how to Live with out you
I....wish...i can take back all the hurt i cause
If I can Take back all the love i lost
My pain is just took higher because

Kommentarer
Postat av: neea

aww gullig bild :]

2009-01-30 @ 14:03:24
URL: http://fotbolln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0