WWW

Vaknat några fåtal ggr inatt av att bebis gatt gå ut och släpp av sig
och att hon va desp. efter att busa med någon
Men sen fick jag sov i lugn och ro när mors. och fars. vaknade så jag vaknade.. nån gång jag minns int när xD
Sen stack jag ner och duscha och sen bara typ fixa till mig och passa Pepsi. <3
Mors. och Fars. sku komma hem 2, dom sku ner och kik på samhälle > he e ju WWW'
Men nej int harom komme hem ännu och jag kan int gå ut eftersom jag passar lillhunna.

Ikv blirt iaf Stuvert ,GAFFEL och min runkar kompis Sofie.
Ska slagga över hos Lindy


Kommentarer
Postat av: neea

de är nog ni som måste tagga så ni har ens ngn chans mot vi ;p hahah <3

2009-02-07 @ 19:37:10
URL: http://fotbolln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0