vilka ska till tjejligan? :)

Okej, jag glömda skriva igår efter träningen och sånt men träningen gick iaf bra,
snackade en del om tjejligan och allt sånt till helgen!
sen sköt vi skott, spelade för oss själva, gjorde några saker och sen spel ett tag.
Kjellan komme och såg på och sen sa nått som ja int minns men iaf ><
Sen for jag hem och duscha och packade lite och sånt..

Inatt har jag int fårr sove nått typ, Pepsi har varit på mig hela natten om att leka!
... jobbigt Ô_ô ,--
Skola skola skola idag... jobbigt med så packat med lektioner hela dagen och he tar sig en del märk man >-<
Sen jag komme hem så har jag gått med Pepsi en sväng, packat lite till i helgen och sen int hunne nå mer XD

Good girls dont cry.
I'm not a good girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0