vårt snart blivande pepsimonster

Av kvällen ikväll blev he att jag lyckades äta lite hemgjord pizza som int va så god men
jag tvingade i mig eftersom jag va så kävla hungrig!
He blev till att få mors. ringa om hunden så nu ska man hämta en hund i strömsund på lördag
> den ska heta pepsi <
och dit följer väl fars. mors. och jag om jag är hemma då.
och mer ikv blev he typ.. jag duschade, och jag myste lit ve mors. fars och julia med ost & kex.
allt för lite mat i magen kan jag säg.

Skola imorgon och 'www i helgen
> Wilhelmina Winter Weekend
.
och för alla som int vet vad he är så är he en helg som he brukar vara skotertävling på och dom har brukat hoppa med skotrar och cross på bigjumpet , dom brukar grilla hamburgare, isstålp sittävling, / jag vet inte om dom brukar ha nån liten marknad men iaf typ.. jaa, he händer iaf ''vinter saker iaf ^^



Och skorna är mina! (a) eller, ja.. dom komme i fredags ;]
skor


Kommentarer
Postat av: FRIDA

JAG KOMMERRRRRR !!!!!!!!1 i helgen.

2009-02-02 @ 08:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0