Om jag vore dig sku jag vara avis

Träningen igår va ändå sjukt kul
Vi va bara typ 6-7 stycken där så vi gjorde mest fys-övningar!
Först körde målisarna med liselott några övn. och träna nå nytt och såmedans så va jag&Rebecca på olika stationer med Mimmi och Emelie!
Jag och Rebecca är alldeles för seriösa tsm märks he!
HAHAHAHA '' Va seriös''
Hon ramla skit knas! ^^ skit söt är hon också!
Sedan körde vi passningsteknik och nå skit och sen långbollar
Blev lite match på slute mot 3-3 och sen något att först  '' hoppa gämfota sedan ner i 90º ''  till halva salen och sen gå någon sorts alienstil till slutet av salen och sen samma tillbaka!
SÅ GISSA OM MAN HAR TRÄNINGSVÄRK^^

Efter träning blev he in i duschen, läste ut boken
> Hur kär får man bli?
Och.. bokens författare är fan bäst! > Katarina Von Bredow
Hon skriver bäst böcker! ^^

Just nu sitter manoch smälter ner matn, åt Go våfflen!
Känns som att magen ska spricka just nu för tillfället
Inte nice! inte ett dugg nice!
SnyggJossan kommer hit efter hon har äte och då ska vi ut och sälja korv! Salamikörv!
Har bara sålt 1 korv och he är till mors. och fars. såmåst skynd på lite eftersom listan ska in på fredag! ;p
Sedan efter blire väl Ug antagligen! :)

Bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0