Vissa detaljer förblir hemliga

HAhaah, vild kväll/natt med tjejorna!
Om jag ska berätta varenda detalj så lär ni bli rädda så jag skippar nog över he ^_^
Men vi spelade nått spel så vitt jag kan minnas och sen... jaa, vi lyckades komma till statoil !
Mesta natten tror ja att Sofie snackade med våran vän Josef och jag med min bästavän Alex.

Lindy den röven väckte oss typ.. halv 12 för hon och Olivia sku sälja cocosbollar till Franskan klockan 12,
så då vare bara och kliva upp och beje sig ut!..
He lät jobbigt men ha sant ^^
Sofie stack iaf nånstans som jag int minns vart och jag följt dom en stund men sen gick jag hem.
Svårt och gissa vad jag gör nu så jag behöver itne berätta de.

This is my life
follow me or just go away
I want you here if you know the true love
love love love love
Baby, I want you here
Baby. I really love you dear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0