god mat

Eftersom jag la mig skit tidigt igår > klockan halv 12 > så fick jag sova ut.
He va nice, utan att Pepsi väckte mig några ggr och ville busbusa ^^
Hade ju sovmorgon så jag stack till skolan 20 i 10, va kallt så fick skjuts av fars. gubben :)

Skippar nog träningen idag, smått förskyld och har ont i mitt ben ännu.
Ska äta kycklig och ris efter päronen har basta
Måste läsa till so provet som är imorgon och sen till fysiken som jag har prov till på torsdag!
Känns som att ja int kan ett piss, får se ><

Try to make me smile
Try to make me laugh,
I want back my life when I where a happy kid in my best days
It was nothing to be afraid for, You where always there
Now, everything are gone
Gone forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0