svettig springtävling till dollarstore

Att kliva upp 2h 30min före än vad man igentligen ska kliva upp är hårt.
Gatt kliva upp halv 7 och...jag som hade längtat efter att sova ut, vi har ju sovmorgon till 9 på tisdagar eftersom vi börjar 10 då! vi stack till lycksele 7 och va framme halv 9.
Farsan stack när jag gick in till tandis fast he tog bara 10 min så han gatt hämt upp mig på dirren igen ^^
Klar 10 över 9 > dollarStore öppnade 10 och jysk och allting annat också så då blev he till att köra runt, runt,runt i lycksele en bra stund^^

He blev typ en tävling in till DollarStore, jag och pappa och typ 4bilder till stog utanför tills he sku öppna och sen rusa alla ut ur bilarna närom öppnade, hahahahahaha.
Tro mig,. he va rätt kul och + var en av alla dom där snygga. < kom till mama
Vi köpte mest saker till hundn, och typ... ja ni chansar nog på att vi också köpte godis och he va HELT RÄTT!!
Man kan inte åka till dollarstore utan att köpa EN godis., he är oshiet! ^^
Frasses efter, vi fläska fläska fläska riktigt ordentligt!
Sen stack vi hem med välbelåtna magar.
(ett tillägg, EHHEHE pappa körde på en ripa (a) det va riktigt cool,.. not men ändå )

Now things are coming clear
And I don't need you here
And in this world around me
I'm glad you disappeared
So I'll stay out all night
Get drunk and fucking fight
Until the morning comes
I'll Forget about our life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0