slitn upp till toppen

Inte för att ni märker he men nu är jag hemma igen! ;]
int he kulaste men int he okulaste heller.
Kört skååjter, sutte inne i stugan, kört skååjter och sovit
> fjäll livet

Komme hem nyss, jag glömde min skitkamera så har int kunna tatt nå kort!
jag ångrade mig till 1000 när jag va där typ 1000000 lägen och takort på >< .. jätte kul..
och nu jallar mors. och fars. på mig att vi SKA äta hemgjord pizza och he gillar int jag så då vill dom att jag ska gå runt och svälta ihjäl. jag hjärtar dom stort
John och Frida ska till nå pizze och ät, men ja pallar int!

Kommentarer
Postat av: neea

hatar att glömma kamera :(

2009-02-01 @ 20:16:52
URL: http://fotbolln.blogg.se/
Postat av: frida

vi sa ju att du skulle följa meeee :( palla dissa oossssss

2009-02-01 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0