MILLAANN (L)

Känns som att jag inte sov nått inatt bara för att jag vaknade lite då och då av Pepsi...
Hon är otroligt jobbig om hon vaknar och ska börja leka! ;p
Jimmy väckte mig 3minuter innan jag skulle igentligen sku vakna så... dumma han!
tänk TRE MINUTERS SOVA TILL ;o

5 i 9 stack man till konfan.. låter jobbigt, men he är sant !
Var där tills 3 då näre slutade.
Sen när man komme hem så har Millan varit här och hälsat på!
systerre
Har saknat henne som satan nu när hon har flyttat till prag.. den bitchen! :]
Vi har picknick'a på semla och sen gjorde vi en pizza och dela på xD
Sen noppa hon mina ögonbryn såmedans jag läste bibeln till konfen ^^

Hon stack till sin mormor och morfar och mamma och allting nyss nästan och jag tar fram saker till discot!
för snart sticker men ju till ug och åker till storuman på DISCOOO..!!!
He nice som satan, träffa massa babes.
Dansa häcken av sig läre säkert bli!
Och... imorgon har man fodring... ''JIPPIE''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0