Jag blir 5 enligt izzan på sitt sätt

GRATTIS EMELIE..!!// YEEÄÄÄH :]
pose
Bara för att he är min dag idag så får ni en posè av mig!
Inte fått ett piss typ!.. Ett memorystick minne till mobilen på 2gb, tuggummi paket av Julia,
1100kr, och ett halsband av min faster.

Eller jag får inte glömma att JOHN ställde in i diskmaskinen åt mig (a) he första och sista han har gjort för mig..
och jag har fått ETT tuggummi av hilda och 6ruter choklad av Johanna! ;]

Till mat åt man pizza och sen stack man till matchen mot a-flickorna.
Vi delade in laget i dom lagen vi ska vara på tjejligan i helgen, och fick spela typ.. 3matcher xD
Fan se göda he va men jobbigt, känner att jag har tappat 30kg redan av dom 300 som behövs tabort ^^
Sen när man komme hem fläskade man återigen . Fast då åt man tårta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0