jag är en vaken zombie

Som alltid är Tjejligan jävligt kul..!
For då i fredags tills nu idag för en stund sen komme man hem.
He har varit mycket spelande, först i fredags spelade vi första matchen mot Betsele och då blev he 2-0 till dom sen mot guif och sen storuman..
Spelade 2 matcher med A-flickorna, sista matchen va iaf mot Åsele med dom och ja gjorde he ända målet så jag fick en tröja (A)

Imorse 20 över 4 så hade vi match mot andra vilhelmina laget,
// Vi delade ju upp vårat lag i 2 och vi mötte dom...// ,Då vann mitt lag med 2-1 så vi fick spela mer matcher ..
Nästa match mötte vi Betsele, he gick mkt bättre då va vi int iaf lika ''nervösa och allt skit så då blev he 0-0..
Fast då slutade he med straffläggning och..
HEEHE.... he vann dom.. gissa hur jävla cp jag blev när jag sköt för högt!
Vi kom 5a i vårat lag trorja och.. får höra senare vilka he va som vann!

Fick träffa Jocke > Samara > Otilia > och massa fler där.. ! :)
He nice ;p


Ska lägg in bilder senare p datorn, blev int så många typ glömde bort att jag hade en kamera xD
ska slagga nu (a) nå se jävuslkt trött !

Och.. jag kom på.. vi har också haft lite otur..
Jossan gjorde illa sig i foten på nån match och kund int spela nå mer så vi spelade med 1 avbytare och Helena gjorde också illa sig i foten så hon gatt få med kryckor och Jessica ramla i duschen och gatt sy stygn ><
soft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0