hårdnatt och slappdag

Det lilla snutte putte lutte.... ja orkar inge mer men hunden låg i mitt rum inatt,
typ grävde sönder mina kläder innan hon la sig . ><
Sen väckte hon mig för hon ville komma upp i sängen för hon int nådde, fast somna dirren efter.,
Duktig flicka, höllt sig hel natta och sen dirren när man släpp ute så gör hon alla saker ^^

Kom nyss hem, rätt chill dag idag,
3½ lektioner bara , skippa badet och hadd ingen lärare halve stuglektionen så vi kund int kom in i klassrumme!
Fast sen komme Sten och bevaka oss Ô__ô
Och ist för bad så stack jag lindy och olivia till tallen och fika miscvi :]
HAHAHAHAHAHA, ^^ tur man skrattar tyst gaffel ! XD

No apologies, nah suckers I'm not sorry
You can all sue me, y'all could be the cause of me
No apologies, y'all feelin' the force of me
No remorse for me, like there was no recourse for me
No apologies, not even acknowledging you at all 'till I get a call that god's coming
No apologies, laugh fuckers it's all funny
I can spit in ya face while your standin' across from me, no apologies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0