Gratiskondomer.nu

När jag och Jossan gick ut och sålda så gick he väl inge vidare kan man säga!
Ingen ville och ingen köpte! >_<
Känns inge bra att man bara har sålt 1korv.
Får väl kik vad alla säger när man lämnar listan! ^^

Efter hittade vi en käpp och sen stack vi till ug
Vi spelade gh med gaffel och sen vare om sex!
Jag Bebban , Gurker och hannes va på ett lag > LAG UNO
Hehehe fick 1p ! (a)
Sen fick man 4 kondomer och sen vare en extra -Quiz, va ändå rätt kung påre! fick bara 1fel så va nära att få 12st till!
men 5 kom man iaf :]
Hahhaa xD


Hängde sen vid en korsning nästan vid GAFFEL för jag och Adam gick ve henne.
Stog där typ .. 45min? Tror jag frös ihjäl mina tår!
Sen vare bara att gå hem, gå ut med Pepsi som int gick nå vidare så Adam bärde henne den .. det mesta av vägen! :P
...Snart.. eller sen sova och imorgon är en trög dag!
Typ 7lektioner och ingen rast. längsta är 5min om man int räknar lunchen som är 40min xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0