Fredag den 13;e

Inatt gatt jag typ kliva upp halv 7 tack vare Pepsi.
' ' hon sku gå ut men när hon väl va ute så sku hon gå in.. TACK..

Fick sluta 10 över 11 idag, eller ja, jag olivia och Lindy.
Måste hinna packa / äta / duscha / gå ner till tallen innan kvart över 3 och typ.. mer ><
Passar Peppsan just nu, som vanligt ligger hon och sover på min tröja som hon har geggat ner med hundbene!
Vi har ett liv tsm hon och jag..!
Sova>bajsa/kissa>leka>äta>sova>bajsa/kissa>leka>äta...o.s.v

TJEJLIGAN HÄR NÄST! :)
Har en stor väska, en ryggsäck och en ''bag''
mycket packning för bara en helg ><
Och i lycksele lär man få träffa massa sötnosar också! ;d
fyyyfan va jag längtar !! :D

You where my sunshine
Now, you cant look me in my eyes anymore
I will go back to the time when it was we
you and me
Or just to the time when you could talk to me
I know that you remember the time but
I'm not sure I you remember me anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0