bruten arm och hjärnskakning

1 lektion på hela dagen och he va den sugigaste på hela veckan också!
TEKNIK....
Som vanligt, damp damp och damp på allting, och sen lite gjort på cd-lådan ^^
Sen hade man latrast i över 1 timme och sedan sku man åka buss till backen!

Åkte typ bara 1timme för sen fick man nå se jävuslkt ont i tårna..
//mina fucking pjäxer är för små som in i helvete ...//

Sen satt jag och jossan inne i stugan och sen hoppade Felix i biggen > sku typ sattsa på en dubbel backflip men landa på typ huve/armen/sidan typ så ambulansen gatt komma och sen en stund efter så hoppa Anders och bröt typ armen ><
Jossan, Gaffel, Lindy och jag kuta sen upp till biggen och faila oss, hahahahahahahahahha
och såg Simon 'stunta sig, slängde sig efter skidan som iväg, HAhhahahahahah ( he va jävligt kul (a) )

Städat rumme nu sen jag komme hem eller ja städat och städat..
Jag har väl tage bort 2 hyllor från väggen och sakerna som va på dom, inte likt mig och städa men
jag kan överraska folk jag ^^

Your time will not survive
Your feelings are long gone
Nobody gonna miss you..
like you treat everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0