hemfärd med anna är najs

nu sitt man me ny färgen i håre.
fortf. blött så får kik hurte blir! :)
tror jag bröt ryggen när pappa sku duscha ut . kund int gört he själv för piercingen XD

nu har jeppe och linnea och alla dom dära komme hit.
dom är random, shiettttt.
dom ska typ va här till..nån dag xD

OCH OCH OCH... PÅ FREDAG DRAR JAG TILL UMEÅ.
he gillar vi... // hehe- känns som om jag nöter den meningen :] //
och på tisdagn när ja åk hem så får man sällskap med anna!
he blir niice :)
att kunna se sig själv men inte veta vem he är ,
är sjukt.
- isånnafall är jag sjuk

Kommentarer
Postat av: elina lindberghfan

fan vad norrlänning du är :P

2008-12-31 @ 01:35:19
Postat av: Bea

Gott nytt år till dig :)

2008-12-31 @ 01:39:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0