min sovmorgon är 3timmar

att man aldrig får sova..
först så ringt anton 2 gånger, sen så bomba alla mig på sms och sen så börja mors dunka i golve ovanför...
men aja, ändå bra på sina vis, man hinner mer om dagarna^^
jag typ stressade upp borsta håret, fika nå, sminka, klädd på sig och sen stack man ut med  izzan&jossan och träffs anntis!<3 he gillar vi !
sen följt jag izzan&jossan till frasses, dom sku fläska och sen nu så stack jag hem ;p

måst tjat till mig på mors att jag ska få åk till elin till nyår!
igentligen ingen idè att jag är hemma, så blire ju :
dator dator dator dator - kik på raketerna - dator dator dator O.S.V..
he inge kul så lika bra att jag får sticka till elin ! ;p
annars så smit jag dit. JAG GÖRT! :D

jag är hygglig, jag har börja träna, jag äter int mkt fläsk nå mer eller.. int för att jag ahr äte mkt förut men.. iaf jag äter int... typ int änns på helgerna XD och jag äter mindre mat :O
he bra, jag måst gå ner i vikt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0