jag kan va happface

jag är ju nästan happyface nu när jag kik på statistik,
igår >63< och redan NU idag så har jag 23 besökare på bloggen lr vad man säg ^^
jag gillar läget riktigt ordentligt! ; D

och att jag int väcks på morrn är int mitt fel,
fast ändå så får dom hyper damp på mig och säger att jag måst upp tidigare.
usch, att allt måst bli elände pga. ..mig.. ;s
ha iaf hunne vakna idag, fika litegrann.
ehm, gos med alice och träffs kusinjonny, eva och mio! :)
dom komme hit och häls på .

och ni vet väl.. jag.. *host*.. gillar kommentarer (a)



Kommentarer
Postat av: sanna

wooooooow hur många besökare har inte du? ;O

puuss pårej<3 gottnytt år ocksåå

2008-12-31 @ 18:16:41
URL: http://bunnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0