jag blir som en ny människ wtf.

har inte sove ett piss inatt känns he som.
la mig i sängen igår typ 10 och låg där till.. 12 då gick jag ner till bror och spela GH4 till halv 3 sen gick jag upp och la mig igen och låg vaken till 6 och sen somna jag till 11 ><
sen klev jag upp, och typ stack direkt ut med millan. / hann bara klä på mig och sen gick ut / xd ,
då gick vi och köpte färg.
he blev typ mörkare brun
färg

sen stack vi till kusin och tog en till piercing i ögonbryne
jag tyckt he blev för nära däruppe mellan dom 2, men he duger. ><
fast allt är svullet just nu också så..
he ser int så nice ut nu men he e ju nyss taget. och sen när he har läkt så blir he antingen
en ring längst ut och en pigg som jag har, ELLER, 2 piggar bara,
fast har svårt beslutsångest, HE-HE. vad tkr ni? (a)
piercing

får kik om jag ids färga håret idag, om pappa är händig och int kmr he färg på ögonbryne,
han brukar int ha ''kontroll'' över hans händer ibland wtf ^^
och ingen klippning idag heller, upptaget överallt. och int hann vi till något drop in heller XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0